20 Kasım 2012 Salı

Üvey ablamı siktim


Merhaba ben Barış, evin
tek çocuğuydum. Babam öz annemden boşandıktan sonra,
yetişkin bir kızı olan bir kadınla evlendi. Yani üvey annem
ve bir de üvey ablam oldu. Üvey anneme normal ‘Anne’ diye
hitap ediyorum, üvey ablama da normal ‘Abla’ diye. Sizlere ablamla olan seks
hikayemi anlatmak istiyorum. Bizim buralarda yaz
aylarında yaylaya çıkarlarlar. Yaz mevsimiydi, Mayıs sonu
Haziran başıydı. Annemler yine yaylaya çıkmışlardı.
Ben ve ablam çalıştığımız için yaylaya sadece
hafta sonları çıkıyorduk, anlayacağınız hafta içi
evde ablamla birlikte kalıyorduk.
Yine sıcak bir Mersin
günüydü, artık havalar oldukça ısınmıştı.
Akşam işten eve gelmiştim. Ablam henüz
eve gelmemişti. Ben sıcaktan bunalmış bir durumda hemen
üstümü çıkardım ve duşa girdim. Bir güzel duş aldıktan
sonra, belime havluyu sarıp, rahatlamak üzere oturma odasına geçtim
ve bir sigara yaktım. Daha yeni oturmuştum ki
kapı çaldı, kapının gözetleme deliğinden baktım,
ablam gelmişti, kapıyı açtım. Ablamla çok samimi
olduğumuz için yanında havlu veya Boxer’ımla
dolaşabiliyordum, o da benim yanımda iç çamaşırlarıyla
gezebiliyordu, birbirimizden hiç çekinmezdik. Ablam da sıcaktan
bunaldığı için eve girer girmez üstünde ne var ne yoksa
çıkardı (iç çamaşırlarına kadar) ve sıcağa
hayıflanarak banyonun yolunu tuttu. Bizim Şohben gazlı
olduğu ve banyoda havalandırma penceresi olmadığı
için, zehirlenme olmasın diye duşa girdiğinde banyo kapısını
tam kapatmamıştı…
Ben de üstümü giymek üzere odama
geçerken, aralık banyo kapısından ablamın o güzel vücudunu
gördüğümde birden tuhaf oldum. Bu arada ablam 35 yaşında,
kısa bir evlilik yaşamış, 1.80
boyunda, 75 kilo civarında, iri göğüslü, süper kalçalara sahip,
ayaklarına son derece iyi bakan, muhteşem fizikli bir bayandır.
Odama geçtiğimde ablamı çıplak görmenin vermiş olduğu
bir hazla sikim kalkmıştı. Daha önce
hiç böyle bir duygu içerisine girmemiştim ve
ablama hiç sikim kalkmamıştı. Bugün neden böyle oldu bilmiyorum.
Üzerime şortumu giydim mutfağa geçtim, atıştırmak için
birşeyler hazırlarken, ablam da banyodan havluya sarılı
bir şekilde çıktı ve yanıma mutfağa geldi. Saçları
ıslaktı, bir elinde küçük bir havlu ile şaçlarını
kurulayıp, rahatladığını söyledi. Ben de,
“Sıhhatler olsun abla!” deyip kendisine soğuk bir kola verdim…
Ablam kolayı aldı ve
yanımdaki sandalyeye oturdu. Üzerindeki havlu bacaklarının
yukarı kısmına kadar
açılmış, neredeyse amı görünüyordu. Ben daha çok tahrik
olmuştum ve kalkık sikim şortumun
üzerinden artık fazlasıyla belli olmaya
başlamıştı. Bu durum belli etmemek için saklamaya
çalışırken, ablam, “Hayırdır,
kaldırmışsın yine!” dediğinde utancımdan yerin
dibine girecektim. Ablam kolasını bitirip üstünü giymek üzere
odasına gittiğinde, kendime kızıyor söyleniyordum ve
biryandan da kalkık sikimi elimle bastırarark indirmeye
çalışıyordum. Ablamın tekrar yanıma geldiğini
bile duymamıştım, gülerek, “İndiremedin mi?” dedi.
Arkamı dönüp baktığımda ablamın külot ve sütyenle
arkamda olduğunu farkettim. Utancımdan kıpkırmızı
olmuştum, ablama verecek cevap bulamadım. Üstelik sikim
halen kazık gibi kalkıktı ve şortumun önü çadır gibi
duruyordu…
Ablam arkama gelip, vücudunu bana
yapıştırdı ve “Dur sana yardım edeyim!” diyerek elini
önüme attı, şortumdan içeri soktu ve sikimi okşamaya
başladı. Ablamın sikime ellemesi o kadar zevkliydi ki,
heyecandan kalbim duracaktı. Birden beni kendine çevirip dudaklarıma
yapıştı, çılgınlar gibi öpüşüyorduk. Ablam bir
eliyle sikimi okşuyor ve şortumu çıkarıyordu. Sonra önüme
çömelerek sikimi ağzına aldı ve yalamaya başladı. Daha
sikimi ağzına alalı bir dakika olmadan
sarsıla sarsıla ablamın ağzına boşaldım. Ben
boşalırken ablam taşaklarımı avuçluyor ve
ağzına fışkıran döllerimi yutuyordu. Benimse dizlerim
titriyordu. Boşalmam bittikten ve sikimden çıkan son damlaları
da yaladıktan sonra ablam ağzını silerek ayağa
kalktı. Dudaklarımdan öpükten sonra sütyeninin kopçasını
çözdü, sütyenini çıkardı ve göğüslerini iki eliyle birleştirerek,
yalamam için uzattı…
Ablamın göğüslerini
öpüp yalamaya, emmeye başladım. Ablamın göğüslerini emerken
bir elim de kalçalarında geziniyordu. Elimi külodunun arkasından
içine soktum ve ablamın götünü biraz okşadım avuçladım.
Ablam başımı aşağı bastırınca
anladım ki amını yalamamı
istiyordu. Göğüslerinden göbeğine yalayarak
küloduna kadar imdim. Ablam ayakta, bu sefer ben
önünde çömelmiştim. İki elimle külodunu
aşağı sıyırınca ablamın kıllı
amıyla burun buruna geldim. Ablamın amını
önce derin derin koklayıp, mis gibi amının kokusunu içime
çektikten sonra, amının kıllarından ve dudaklarından
başlayarak, amının her tarafını yaladım. Dilimi
içine sokmak için uğraşıyordum, fakat ablam ayaktayken biraz zor
oluyordu. Ablam beni ayağa kaldırarak, külodunu tamamen
çıkardı ve “Odama gidelim hadi!” diyerek elimden tuttu, odasına götürdü.
Ablamın odasına girince
yatağa uzandı. Ablamın o muhteşem
bakımlı ayaklarını yalamaya başladım. Sonra ablam
bacaklarını ayırarak karnına çekti, iki eliyle
amının dudaklarını açarak Nar gibi
amcığını ortaya çıkardı. Ben de hiç vakit
kaybetmeden hemen yumuldum amına. Dilimi busefer
rahatça amının deliğine sokup
çıkarabiliyordum. Ablamın amını
dilimle siker gibi bir süre dilledikten ve yaladıktan sonra ablam
kasılmaya ve titremeye başladı. Ağzıma
boşalıyordu. Amından akan suları da iştahlı
birşekilde yaladım. Ablamın titremesi geçtikten sonra beni
yatağa sırtüstü yatırarak kendisi de üzerime ters bir
şekide uzanarak 69 pozisyonuna geçtik. Ben ablamın amını
yalarken, ablam da benim yarı sertleşmiş sikimi kökünden tutarak
yalıyor, emiyordu…
Ablam sikimi yalayarak yeniden
kazık gibi yaptıktan sonra üzerimden kalkmadan aşağı
kaydı ve ayak bileklerimden tutunarak kalçasını
kaldırıp amıyla sikime oturdu ve
yavaşça hepsini aldı içine. Ablamın amı
yanıyordu, sikim sanki fırına girmiş gibiydi ve
amının içi kaygandı. Önce kalçalarını bir süre
sağa sola oynatıktan sonra, yukarı aşağı
oynatmaya başladı. Az sonra ablam bu hareketlerini
hızlandırarak inlemeye başladı. Ablam yeniden orgazm olup
boşalıyordu galiba. O esnada parmağımı götüne sokunca
çığlık çığlığa boşaldı.
Amının sıvıları sikimden süzülüyor,
taşaklarıma kadar akıyordu. Ablamın amı
okadar kayganlaşmıştı ki, sikim zırt pırt
çıkıyordu, ablam da eliyle tekrar yerleştiriyordu amına.
Baktı yine çıkıyor, üzerimden inerek
domaldı ve “Hadi böyle sik!” dedi. Ablamın arkasına geçip
amına sikimi soktum ve pompalamaya başladım…
Bu poziyonda da sikim arada bir
çıkıyor, ben yeniden amına sokuyordum.
Fakat sokmaya çalışırken, sikim arasıra götünün
deliğine denk geliyor ve girmeyince sikimi
aşağı bastırarak amına sokuyordum. Bu birkaç kez
tekrarlanınca, ablam “Götümden de mi sikmek
istiyorsun?” diye sordu. Oysaki ben bunu bilinçli
olarak yapmıyordum. Ablamın bu sorusuna şaşırmakla
birlikte sevinmiştim, “Sikebilirmiyim?” diye
sordum. Ablam, “Dur ozaman!” dedi ve Komodinin çekmecesine uzanarak Bebe
Yağını aldı ve bana uzattı, “Güzlece yağla!”
dedi. Ablamın göt deliğini ve sikimi güzelce yağladım ve
sikimi götüne dayadım. Giriyordu fakat amına
girer gibi birden girmiyordu, götü çok daha dardı. Hafif zorlanarak sonunda
hepsini sokabilmiştim. Ablam, “Şimdi
yavaş yavaş yap canım!” deyince, ağır ağır
git gellere başladım…
Sonunda iyice
hızlandığımda, ablam çıldırmış gibi
bağırıyor, aynı zamanda zevkten kuduruyordu. En az 10-15
dakika götüne girip çıktım ve ani bir kasılmayla o güzel götünü
döllerimle doldurdum. Ablam zevkten gözlerini bile
açamıyordu, ben ise üzerine yığıldım kaldım. O
gün ablamla birlikte yattık ve sabaha kadar ablamı siktim!
Artık ablamla evde yalnız olduğumuzda sürekli sikişiyoruz!
Herkese bol sikişli günler!

11 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap car

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
    3. TEK ERKEĞİM
      05412502963

      Sil
  2. Slm mehmet antep y37 b1.80 k 85 gizlilige onem veren ateşli hanımlar yer yaş önemli degil evli yada dul ateşli dercivim yeri musait ulursa 3de olurum yer 0537 360 9403

    YanıtlaSil
  3. Olgun yaşlarda yüksek okul mezunu sırdaş saygın beyim olgun yaşlarda kültürlü çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  4. Antalya marangoz MUSTAFA hanımlar arayın yatagınızı tamire edeyim05072662561

    YanıtlaSil
  5. Antep ve çevresi gizliliğe önem veren bayanlar arayın tanışalım yaş 35 seksi sevenler 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  6. Merhaba her yaş mutsuz azgın bayanlar çok sıradışı fantezilerimle zevkten odanızın duvarlarına tırmanarak iliklerinize kadar boşalmaya cesaretiniz varsa 534.081.67.93 arayın anı ve farkı yasayalım.. .

    YanıtlaSil
  7. benim eşim benimle hiç ilgilenmiyor sadece iyi bir sikici ya veya arkadaşa ihtiyacım var diyen evli mutsuz evli çiftler gurup seks seven doyumsuz bayanlar bekliyorum tel05537753404 yarak 22 sntim ben seksi doymam am yalamayi cok seviyorum ağrı ve Van Eskişehir bursa ankara istanbul seksi bayanlar bekliyorum tel05537753404

    YanıtlaSil
  8. 05432828618 SLM BN IST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ SEKX FANTAZİ YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil