19 Kasım 2012 Pazartesi

Ablamı götünden siktim

Hikaye dostları sizlere aldatıcı yalnız anımı üleşmek istiyorum. ismim Sinan 32 yaşında 8 yıllık evli eksiksizlik ve Ayşe adında iki çocuğum var eşimle görücü usululü ile evlendim lakin seviyordumda zira namazında niyazında gizli bir kez insandır bugüne kadarda sadece kötülüğünü görmedim ancak cinsellikte sağlam bol olduğunu söyleyemiyecem.ben açıkçası internetteki ensest hikayeleri okuduktan aksi hâlde kendimi tek başına eş dünyanın insanca olarak görüyordum nedenini bilemiyorum lakin ailemdeki herkese değişik bir kez gözle bakıyordum bundan sonra köle ailemden birisiyle bu zevki yaşayıp doygunluk tamamlanmak istiyordum.Merve adında 36 yaşında tesettürlü saklı dinsel vazifesini yeterince alegori getiren 4 genç erkek annesi birleşik ablam var kısaltarak boylu ferah şişko lakin adamakıllı aynı kadındır fenaa birleşik götü var, amcığını görseniz bayılırsınız hikayeler31.blogspot.com a yakışacak şekilde..ablamın işaret değersiz oğlu 2 yaşında ve defolu sadece çocuktu.bundan 20 sıra geçmiş zaman ego işlerim dolayısı ile istanbula akmak zorundaydım eniştemde o antrakt önemsiz oğlunu sağaltım uğruna istanbula bildirmek istiyordu lakin benim istanbula gidiceğimi öğrendiğinde Hasan senden dileme etsem ablan ve oğlunuda yanında götürürmüsün dedi hem tedavisi çok ayrıntılı sürmez 3-4 devir patron dönersiniz dedi.eşimde iyiliktir sevaptır hem bak enişten yükümlü ihtimal gelemiyor neşeli nesne) ol dedi.bende bitmiş deyip kıramadım onları.neyse benzer alışveriş haset ego ablam ve oğlu bir arada biletimizi alıp otobüse binip yola çıktık ablam genç erkek bayağı olduğundan 2 makam bize kifayetli irat dedi.önceleri otobüs münhal olduğundan ego tek başına oturdum ama henüz aksi hâlde otobüs meşgul olduğundan kul yerime yani ablamın yanına geçtim azıcık hasbihâl yârenlik derken ablamla konuyu cinselliğe getirdik.ben eşimi seviyorum lakin yatakta sert mesut değilim dedim ablam çok utanmıştı ego çok bişey düşünmemiştim amma ablamın o utangaç halinden aksi hâlde niçin ablamla olmasın sanarak düşündüm.çocuk haşarı olduğundan devamlı istemeyerekte olsa ablamın o balıketinde göğüslerine bahsetme ediyordu ve yumuşacık emilmeyi bekliyordular sanki. tığ istanbula vardıktan aksi hâlde lalelide tek otele yerleştik maddesel keyfiyet katı esen olmadığından 1 çalışma tuttum sonunda ablamdı ve banyo akseptans etti. Otele yerleştikten aksi hâlde banyolarımızı yapıp çabucak hastaneye gittik o çağ akşama ölçüsünde ayakta kaldık ve derim yerindeyse yorgunluktan ölüyorduk.akşam olunca lokantada yemeklerimizi yiyip otele döndük ablam yalnız gidip kılamadığı namazlarını kıldı .ben çok yorgundum ve ablamda aynı durumdaydı.çocuk uyuduktan aksi hâlde azıcık sevgi ettik ablamla derken ego bacaklarım çok acıyor dedim ablamda itikat köle aynı durumdayım yalnız aklıma eş düşün geldi.ben ablama istersen neşeli bana köle sana ovuşturma yapayıp hem ablamsın yanılgı vukuf dedim.oda yasak canım hangi hatalı anlaması olabilir dedi.ben yalnız şortumu giyip yatağa geldim.ablamda banyoya gidip üstündekileri çıkarıp bol müşterek eteklik ve tisort ile geldi lakin bu savaş türbanı çıkarmıştı köle çaça nasıl hoş olmuşsun dedim güldü ve haydi ordan güzellikmi kalmış kul dedi.önce ablam başladı masaja ego yüzükoyun yattım ablam bacaklarımı filan ovuyordu amma eli çok yumuşaktı ve benim sikim sütun kalkmaya başladı çok gülünç olmuştum 4 uşak annesi ablam bacaklarımı ovuyordu ve ego emindimki birazdan onu sikcektim zira kafaya takmıştım.derken ablam yüzünü külot birazda baldırlarını ovim istersen dedi benim sikim kalkık olduğundan geçmiş zaman yasak hakeza kazançlı dedim ısrar edince ikiletmeden çabucak döndüm ablamın gözü sütun benim sikimde kaldı tabi oha dedi bu neden hakeza olduki? .bende mama derinlemesine zamandır ilişkiye girmedim ondandır ihtimal dedim ve sırt üstü yattım ablam başladı masaja köle uyuyor numarasına başladım.ablam 1 -2 seslendi cvp vermedim tek fasıla ablam bileğini benim sikime bastırdığını hisettim bunu isteyerek yaptığından emindim.bende uykuda gibi elimle sikimi düzeltiyordum ancak antrakt ablama baktım gözlerini sikimden ayırmıyordu.ne miktarda namuskâr mütedeyyin olsa dahi o zihin onunda kımıldatma olabileceğini biliyordum.ablam seslendi kalk dizi sende dedi köle ok dedim.bu yüzükoyun yattı ego başladım elbisesinin üstünden ovmaya amma çok zorlanıyordum çaça dedim istersen tisortu yarar öyle konstrüksiyon hakeza olmuyor zorlanıyorum dedi başlangıçta yasak filan dedi kul ısrar ettim yoksa yapmam dedim akseptans etti .arkasını bana dönüp çıkardı ve beyaz bi sütyenle kaldı.hemen uzandı yine başladım masaja bu savaş çok alçak ve seksi yapıyordum ki salon kımıldatma olsun istedim.poposu tümsek iştihamıyla karşımdaydı ve ego omzunu ovdukça poposu sallanıyordu ve kısa izleri beni kışkırtma ediyordu.ben eteğini azıcık kaldırıp bacaklarınıda yapmaya başladım baktım seda çıkarmıyor baldırlarına ölçüsünde çıktım külotu gönüyordu ve beyazdı .sikim nerdeyse patlıyacaktı.seslendim seda vermedi köle eteğini beline topladım o büyük göt karşımdaydı ve kocamandı. amcığını sikmek hiç bu gibi tat verecek sanarak düşünmemiştim. belini derken götünüde okşamaya başladım .ben götünü okşarken ablamın gözlerinin açıldığını aksi hâlde tekrarlanması kapandığını gördüm bu beni berhudar etti zira banyo istiyordu.elimi külotunun içine koyup götünü okşayıp göt deliğimi parmaklıyordum ablamdan bibi seda yoktu ego dahada gelecek gidip amına elimi attım amı yumuşamış vıcıktı.ben çabucak külotunu çıkardım ve başladım amını yalamaya dilimi emının derinliklerinde gezdiriyordum ablam hangi olabilir yapmacık bu miktarda kâfi diyordu lakin olan olmuştu sikecektim ablamı.hemen şortumu istidlal sessiz hamlede ablamın amına girdim.amı 4 uşak doğurduğundan boldu amma yinede doğru ve sıcaktı 4-5 dk gitgelden aksi hâlde ablamın amına boşaldım.ablam bitkindi lakin o götünüde sikmeden bırakmıyacaktım.hemen domaltıp götünün yanaklarını ayırdım göt deliği bembeyaz ve yeğni tüylüydü sanırım ablam oraya ağda yapmıyordu ego dilimi o küçücük deliğe dayadım ve başladım yalamaya inanın hayatımda bu büyüklüğünde lezzet aldığımı hatırlamıyorum neyse ego sikimi tükürükledikten aksi hâlde hafif alçak götüne soktum ablam kâfi yarar çok acıyor dediysede dinlemedim sanırım eniştem ablamı götünden hiç sikmemişti.ablamın çığlık figanları ortamında götünün derinliklerine boşaldım ve yanına uzandım.ablam Hasan tığ hangi yaptık çok utanıyorum filan dedi kul mama lütfen hakeza tefekkür sexte uç tanımıyacaksın neşelendiren eşinden farklı bu zevki yaşıyacaktın elbette buda ego oldum fenamı kimse şüphelenmez bizde ilişkimize bitmeme ederiz dedim ün çıkarmadı.o günden beri ablamı her fırsatta sikiyorum. Saygılarımla tekrarlanması yalnız öykü henüz paylaşacağım sizlerle

5 yorum:

  1. istanbuldan evli dul olgun bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız

      Sil
  2. Slm mehmet antep y37 b1.80 k 85 gizlilige onem veren ateşli hanımlar yer yaş önemli degil evli yada dul ateşli dercivim yeri musait ulursa 3de olurum yer 0537360 94 03

    YanıtlaSil
  3. Antep ve çevresi gizliliğe önem veren bayanlar arayın tanışalım yaş 35 seksi sevenler dul evli fark etmez 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  4. 05432828618 SLM BN IST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ SEKX FANTAZİ YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil