20 Kasım 2012 Salı

kocamı aldattım

ADIM Mehtap, 29 yaşındayım. 18 yaşındayken görücü usulüyle evlendirildim kocam Caner, günü birlik işlerde çalışan, onun bunun yanında hamallık yapan biriydi... 

Geliri ancak kendi sigara parasına yetiyordu, eve bir kuruş katkısı yoktu. Bağlık bahçelik bir gecekonduda yaşadığımız için ben bahçeyi ekip biçiyor, oradan çıkanlarla çocukların karnını doyuruyordum. Kocam bana zevk vermiyor Ailemin durumu da çok iyi olmadığından bana yardım edemiyorlardı. Caner sekse düşkün adamın tekiydi. Fakat beni tatmin etmiyordu. Onunla sevişmek bana hiçbir gün zevk vermedi. Yıkanmayı fazla sevmeyen, bunun içinde çoğu zaman iğrenç kokan Caner’den resmen tiksiniyordum. Genellikle bu nedenle seks yapmaktan hoşlanmıyordum. Buna rağmen peşpeşe 3 getirdim dünyaya... Daha kendim çocukken, hayattan bir şey anlamamışken bir de 3 çocuk eklendi dertlerime... Bakışırken sanki seviştik Caner’in eve para getirmemesi, çocukların sürekli birşeyler istemesi beni bunalttı. Caner’in sapıklıkları eklenince iyice daraldım. Kaçacak bir delik ararken karşıma Rıza çıktı. 

Onunla bakıştığımız adeta seviştik. İkimiz de cinsel arzularla dolu baktık birbirimize... Ben bahçede marul toplarken yanıma geldi, adını söyledi ve benimle arkadaş olmak istediğini ekledi. Bu sırada çocuklar da yanımdaydı. Ben çocukları göstererek adım Mehtap dedim. “Evlisin sanırım” dedi ben de kafamda onayladım. Biraz yüzü asılır gibi olsa da gitmedi. Konuşmasını sürdürdü. Bizim köyde kapı komşumuz olan Fırat’ın asker arkadaşıymış, onu ziyarete gelmiş. Kendisi şehirde yaşıyormuş. Konuşurken sürekli bakışıyor, etkilendiğimizi belli ediyorduk. Bir süre sonra dikkat çekmemek için Rıza gitti. Arkasından bakakaldım. Rüya gibiydi, bir daha onu görür müyüm? Görmez miyim? bilemiyordum. Onunla tanışmış, bu kadar sohbet etmiş olmak bile benim çok hoşuma gitmişti. Rıza’yı hayal ediyordum Bir daha göremeyecek bile olsam onun hayaliyle mutlu olabilirdim... Bir hafta kadar sonraydı, sabah Caner evden çıkarken kapıya çıktığımda karşımda Rıza’yı gördüm. Oralarda geziniyordu, neyse ki Caner onu farketmedi. Caner sokaktan uzaklaşır uzaklaşmaz Rıza yanıma geldi ve beni şehire beklediğini söyledi. "Gel benim misafirim ol" dedi. 

"İsterim ama yol iz bilmem ki!" dedim. Hakikaten de bilmiyordum en son düğün zamanı alışverişe gitmiştim çarşıya... Rıza kahkahalar atarak, "Ben seni arabamla götürürüm sen merak etme" dedi. Öyle ayaküstü konuşurken onu içeri buyur ettim. Nasıl olsa çocuklar daha uyuyorlardı ve öğleden önce uyanmazlardı... Rıza içeri girdi, bir bardak soğuk su istedi, ben suyu doldururken arkamdan yanaştığı gibi kalçalarıma yapıştı. Kalçalarımı kopartırcasına sıkıyor, omuzlarımı ısırıyordu... Karşı koyamadım ve sevişmeye başladık. Onu hemen yatak odasına götürdüm, orada bir güzel ilişki yaşadık. Çocuklar uyanmadan Rıza’yı dışarı çıkarttım, o avludan çıkarken arkasından "Seninle şehire gelmek istiyorum" dedim. Hızla uzaklaştı oradan. İlk kez Caner’in dışında biriyle seks yapmıştım ve ilk kez bu kadar mutluydum. Mis gibi parfüm kokan, temiz, kibar ve sevişmesini bilen bir adamla seks yapmıştım. 

Benim için tarifi olmayan bir mutluluktu... Ertesi gün Caner evden çıkar çıkmaz camda beklemeye başladım, Rıza’nın geleceğinden emindim. Çok geçmeden geldi. Ben zaten gitmeye hazır bir halde bekliyordum hemen dışarı çıktım. Fırsat buldukça sevişiyorduk Kimse anlamasın diye, o önde ben arkada yürüdük. Köy meydanını geçtikten sonra güzel bir arabaya bindi, ben de binince hemen uzaklaştık oradan... 15-20 dakika sonra Rıza’nın evindeydik. Eve girdik ve yine sevişmeye başladık. Beni öyle çok mutlu ediyordu, bütün vücudumu çekinmeden ona bırakıyordum. O akşam Caner eve dönmeden ben evdeydim... Sonraki gün ve bir sonraki gün de... Çocuklar kendi kendilerine evde oyalanıyorlardı. Onların üzerine kapıyı kilitleyip çıkıyordum evden... Rıza ile ilişkimin ayı dolmadan Caner uyandı... "Sen sürekli şehire gidiyormuşsun, neden?" diye sorarak benim ifademi aldı. 

Caner’e hiçbir açıklama yapamadım. Yaptıklarımı az çok tahmin eden Caner, "Bir daha evden çıkarsan senin bacaklarını kırarım, bu çocukların başında duracaksın" deyince durumun ciddiyetini anladım. Ertesi gün Rıza’yla buluşunca durumu anlattım. "Ne olur beni kaçır" diye yalvardım. Rıza istemedi, bunun başımıza büyük bir bela açacağını söyledi 
/ Devamını Okumak İçin Üye Girişi Yapınız...

7 yorum:

  1. istanbuldan evli dul olgun bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız

      Sil
  2. Olgun yaşlarda kültürlü sırdaş çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın asla pişman olmazsınız saygılar 05323714967

    YanıtlaSil
  3. Slm mehmet antep y37 b1.80 k 85 gizlilige onem veren ateşli hanımlar yer yaş önemli degil evli yada dul ateşli dercivim yeri musait ulursa 3de olurum yer 0537 360 9403

    YanıtlaSil
  4. Antalya marangoz MUSTAFA 5072662561

    YanıtlaSil
  5. Antep ve çevresi gizliliğe önem veren bayanlar arayın tanışalım yaş 35 seksi sevenler dul evli fark etmez 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  6. 05432828618 SLM BN IST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ SEKX FANTAZİ YASAMAYI İSTEYEN EVLİ BAYANLAR GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİ DOYASIYA YASAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAS ARASI DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil